Webmaster olma yolunda adım attım neler yapmalıyım?

Webmaster olma yolunda adım attım neler yapmalıyım?
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere çok önemli bir konuda bilgi vermek istiyorum. Öncelikle aranızda yani başlayan kişiler var mı? bilmiyorum ama varsa söyleyeceklerimi dikkate almalarını tavsiye ederim zira almazlarsa pişman olacaklarını biliyorum. Bu yollardan bende geçtim bende yaptıklarımdan pişman oldum bu işe yani başlayan kişilerin başlıca hatta toplu halde yaptıkları hatalar bulunmaktadır. Bu hataları ne kadar aza indirebilirsek o kadar iyi diyebiliriz özenti bir gençlik yetişmesini hiç istemeyiz. Evet, başlayalım aşağıda maddeler halinde vereceğim hataları ve nasıl çözüleceğini.

1- Kopya içerik:kopya içerik başka bir siteden (C)alıntı yapılan yazılardır. Bu tür yazıları yeni başlayan arkadaşlarımız direk sitelerine yapıştırıp sürekli yayın yapıyorlar kendilerinin kalitesini düşürüp yazıyı yazan adamı zora sokabiliyorlar. Zira kopya içerik Google gözünde hiç bir değere sahip değildir anca sitenizin çöp olmasını sağlamaktadır. Onun yerine araştırmalar yaparak kendinize özgün yazılar yazın yazılarınızın uzun olmasına gerek yok kısa da olsa yazın kısa kısa yazın ilk başlarda ilerleyen zamanlarda uzun yazılar yazmaya başlayabilirsiniz. Ama şunu bilin yeter sadece özgün olun kendinize has olun bu hem webmasterlar arasında sevilmenizi sağlar hem kalitenizi arttırır diyebilirim. Siz siz olun kopya içerik paylaşmayın.

2- Yanlış backlink alımları: Yanlış backlink alımları yani yeni başlayan birisi backlink ne olduğunu öğrendiği an hiç önemli değil her gördüğü yerden backlink almaya çalışır her yerden bu yanlış bir harekettir. Sadece kaliteli yerlerden backlink almak gerekir çöp sitelerden backlink almak hit veya pr değeri olmayan yani google gözünde hiç bir değer taşımaz. Bundan kesinlikle uzak durmanız gerekmektedir.

3- Ne sıklıkla yazı girecem ben ya?: Bir günde 5-10 yazı girip diğer gün hiç yazı girmediniz diyelim bu şekilde olursa sitenizin güncelliği düşecektir. Onun yerine bir günde 5-10 yazı girmektense günde 2-3 veya en az 1 yazı girmeniz yeterli fazla uzun makalelere ilk başta yormayın kendinizi kısa kısa yazın öz olun.

4- Tema seçimini nasıl yapacağım: Bildiğiniz gibi internet üzerinde varez temalar dolusuna bereket var bu varez temalardan uzak durun googlenin bu hoşuna gitmeyecektir. Onun yerine bilindik sade varez olmayan temaları seçin bu sizin açınızdan daha iyi olacaktır. Bu tür temalarda çöp kod fazla bulunmaz ama varez temada çöp kodlar fazlası ile mevcuttur.

Evet arkadaşlar aklıma gelen konular bunlar ilerleyen zamanlarda daha çok bu konular üzerine yazılar paylaşacağım takipte kalın. Güzel bir webmasterlar yetişmesi için önemli olan ne var ise sizlere aktarmaya çalışacağım sizlerde bu süre zarfında kendinizi geliştirmeye odaklanın başarıya giden yolun çalışmak okumak ve pes etmemek olduğunu unutmayın sakın hadi hepiniz Allaha emanet olun arkadaşlar. Sormak istediğiniz sorular var ise iletişim formundan veya yorum kısmından sorabilirsiniz.

Aramalar

Webmasterliğe yeni başlayanlar, yeni site açtım neler yapmalıyım?, yeni webmasterliğe başlayanların yaptığı hatalar

Paylaşmak Güzeldir :)

Bunlarda İlginizi Çekebilir :)

Webmaster olma yolunda adım attım neler yapmalıyım? yazısı için 3 yorum:

  1. Hocam yeni baslayacaklar için güzel konu olmuş yeni başlayacak arkadaşların dıkkate alması lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, daha iyi bir webmaster topluluğu için dikkate alınmalı bu ve bunun gibi konular.

      Sil
  2. Bu 4 Altın Kuralı Asla Kafamdan Çıkarmayacağım Çok Teşekkürler.

    YanıtlaSil